>

Wednesday, June 1, 2016

Jun datang dengan semangat baru dan hebat !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!

Selamat tinggal Mei, Selamat datang Jun. Haaa.. dah separuh tahun 2016 dah kita. Pejam-celik tak sedar pun kan?Baik, Pastikan kita ada azam baru bulan ni, buat lebih baik dari bulan lepas tau!. Jangan tunggu tahun baru, bulan baru pun patut perbaharui azam dan kegigihan. Lebih baik, setiap pagi, kita perbaharui azam dan tingkatkan produktiviti diri.

Baik, bulan ni, Shaklee buat promo lagi. Macam biasa, setiap bulan ada promo. Tapi produk berbeza. Bulan ni promo 3 produk ni. - Mealshakes, Lechitin & Vitalea Children. Haaa... best ni tiga-tiga, Promo dia apa? Bukan beli 6 dapat 7 macam selalu tau! Tapi kali ni beli 3 dapat 4. Laaagi murah.













Haa tu dia poster !. Siapa tak nak rugi, nak rebut peluang, meh pm. Harga istimewa khas untuk anda. 



Thanks for reading !
Salam sayang,

019 228 2147 
farihah.abukasim@gmail.com
 

No comments: