>

Thursday, July 9, 2015

Kulit Cantik, Sendi Sihat, juga Milk Booster?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Bila cerita pasal Shaklee, semua baik je kan? Saya tahu ada yang mencebik. ahahaha. Tak kisah, dah biasa. Semakin banyak rejection, semakin ramai pulak yang datang bertanya pasal Shaklee. Tak pelik, tak perlu pelik, sebab rezeki Allah sangat luas, macam ikan di lautan, ramainya nelayan, tapi, ikan tak pernah habis kan?

Keyakinan kepada kehebatan produk dan keluasan rezeki Allah inilah yang menyebabkan saya bertahan dengan Shaklee. Tak mungkin saya berhenti menyebarkan produk yang superhebat ini untuk kebaikan sahabat-sahabat, saudara-mara juga anda pembaca maya. 

Hari ini, ada saya dedahkan testimoni daripada Master Firdhaus tentang Shaklee Collagen Powder. Tak perlu terkejut, Collagen Shaklee diambil dari sumber terbaik dengan cara pemprosesan terbaik. Inilah sumber alam kurniaan Allah yang memberikan manfaat besar untuk kita.

Mana testimoninya?

gambar ihsan : s2u families


gambar ihsan : s2u families

Kolagen membantu pembaikan dan pemulihan sendi. Ianya adalah bahan asas kepada ligamen, otot dan tendon. Sumber kolagen yang terbaik, pasti menjalankan tugasnya dengan baik jugak kan? Bagaimana dengan ibu menyusu? Kolagen ini salah satu jenis protein sebenarnya, dan konstitusi susu ibu adalah sebahagian besarnya adalah protein, maka, tidak mustahil lah pengambilan kolagen membantu ibu menyusu. Sambil menyusu pun boleh cantik kan? Kenapa perlu gemuk, gelap dan hodoh semasa menyusu kan?

Beli Kolagen, jangan nak murah saja. Kena tahu jisim molekulnya iaitu saiznya. Kalau besar, membazir sebab tak dapat diserap dengan baik. Rugi kan?


Pengalaman saya sendiri dengan kolagen pun ada. Nanti saya ceritakan di entry akan datang. Dapatkan kolagen anda, dan rasai perbezaannya :)

Selamat berbuka

Salam sayang,
Farihah 
FB Page : Surijunior
Telegram / WhatsApp / sms : 019 228 2147

No comments: