>

Sunday, March 8, 2015

Hidup kita, pilihan kita :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera !

Ada orang tanya saya, bila dah success dalam Shaklee, Shaklee ja la kan? Tak buat benda lain kan?

Untuk saya secara peribadi, ini adalah pertimbangan individu. Dulunya, saya tiada minat yang terlalu mendalam dalam bisnes. Niat saya pada asalnya berShaklee cuma nak bantu kawan-kawan dan ibu menyusu, sehinggalah saya sedar, Shaklee sebenarnya boleh menjadikan saya berpencen kaya sewaktu muda. Sebab itu saya usahakan. Bukan sebab saya pencinta MLM atau sebab saya dari latarbelakang bisnes. Bukan.

Antara testimoni pelanggan awal Surijunior yang berjaya menyusu dengan Shaklee. Alhamdulillah
Pemilik testimoni ini sekarang adalah leader di Surijunior, Puan Tinie :)

Inilah Puan Tinie, pemilik testimoni. Lebih tepat, Misi Tinie :)


Pencen dari Shaklee ini, jika anda berjaya mendapatkannya, membolehkan anda buat apa sahaja, sebab pasif income ini sentiasa mengalir. Setelah stabil, anda boleh :

- Fokus hanya kepada Shaklee

- Sambung pengajian tanpa pening memikirkan tajaan biasiswa, bayangkan anda pelajar postgraduate dengan pasif Income RM30,000 sebulan smile

Puan Siti Rubiah dan anak-anak Shakleenya. Puan Rubi adalah pelajar Sarjana dengan perbelanjaan sendiri. Income 4 angka bulanan, membolehkan ibu anak 3 ini, menyambung pengajian tanpa pening memikirkan tajaan biasiswa atau pinjaman :)

Puan Fatariah, ibu muda dengan anak 2 ini, melanjutkan pengajian peringkat Sarjana Pemakanan di USM. Income 4 angka Shaklee beliau, menjadi sumber utama membantu pengajiannya. Hebat bukan?


- Mulakan bisnes kedua, yang anda pernah cita-citakan suatu waktu dahulu
- Berhenti kerja makan gaji, fokus pada Anak, suami, jaga mak dan ayah tersayang, bayangkan anda surirumah dengan pasif Income RM60,000 sebulan. Di bawah adalah beberapa orang anak-anak Surijunior yang telah berjaya menjadi Work-at-home-mom dengan pendapatan hebat, 4-5 angka sebulan. Hebat. Mereka telah buktikan dengan Shaklee :)

Puan Nini Nisrin dan Puan Aini Mumtaz kedua-duanya di Perlis


Puan Fiza, paling terkini berhenti kerja dan menjadi WAHM. Beliau dari Jitra, Kedah


Puan Fahana (Ummu Durrah), baru sahaja memiliki BMW setelah bergelar WAHM :)


Apa sahaja yang anda impikan, sebenarnya tidak pernah mustahil dengan Shaklee. Syaratnya, pembinaan empayar mesti berlaku dan terbina dengan JUJUR, bermula dari zero, bukan dengan pinjaman peribadi puluhan ribu.

Tak salah terima pasif income dari Shaklee. Macam government staff berpencen, bezanya hanya pada nilai dan kadarnya yang tidak tetap.

Bisnes ni sangat mudah, jika ada minat dan kegigihan.

Cuba, Rasai kebaikannya dan mula berkongsi. Semudah itu :)

Memulakan Bisnes Shaklee anda?
Hubungi kami di FB atau 0192282147 atau wakil Shaklee anda di Seluruh Malaysia :)

Thanks for reading !